2022/07/28

“STZ uda 2022” bonuak udalerriko lokaletan 442.000 euroko gastua egitea eragin dute - Los bonos STZ uda 2022 han inducido un gasto en locales del municipio de 442.000 euros



Hilabete honen hasieran amaitu da Santurtziko Udalak udalerriko merkataritza-ehuna dinamizatzeko abian jarri duen bonu-kanpaina. Merkataritza Arloan jasotako datuen arabera, kanpainak 442.466,58 euroko gastua eragin du. Horiek horrela, “STZ uda 2022” bonuen edizio berri honetan 201 saltokik eman dute izena; eta guztira, 250.100 bonu plazaratu dira, 100 bonu saltoki bakoitzeko.

Esan bezala, guztira 201 saltokik hartu dute parte, hainbat sektoretakoek, hala nola merkataritza- eta zerbitzu-sektorekoek. 19.635 bonu erabili dira, sektoreari 98.175 euro ekarriz. Horiek horrela, 440.446 euroko gastua eragin da, eta erosketa bakoitzeko bataz beste 40,89 € gastatu dira.

Merkataritza-sektorean erabili dira bonu gehien, kopuru osoaren % 77 hain zuzen, eta 339.491 euroko gastua eragin dute. Gainerakoa zerbitzuen sektoreko saltokietan erabili da, 102.974 euroko gastua eraginez.

Parte hartu duten 201 saltokietatik 192k eskuragarri zeuden ehun bonuak erabili dituzte; lauk 50 eta 99 bonu artean, hiruk 15 eta 49 artean eta bi saltokik ez dute eskuragarri zeudenetako bat ere erabili.

Los bonos STZ uda 2022 han inducido un gasto en locales del municipio de 442.000 euros

Finalizada a comienzos de este mes la campaña de bonos puesta en marcha por el Ayuntamiento de Santurtzi con el fin de dinamizar el tejido comercial del municipio, los datos recogidos por el área de Comercio arrojan una cifra de 442.466,58 euros de gasto inducido. De esta manera, y a modo de balance final de esta nueva edición de bonos “Stz uda 2022”, han sido 201 los establecimientos inscritos, con un total de 20.100 bonos puestos en circulación-100 bonos por establecimiento-.

En total, han participado 201 establecimientos de diferentes sectores como comercio y servicios, en los que se han canjeado 19.635 bonos, con una inyección de 98.175 euros al sector. Así, el gasto inducido ha sido de 440.466 euros y el ticket medio por compra de 40,89 euros.

Por sectores, ha sido el comercio el número el mayor el sector que más bonos ha canjeado, con un 77 % del total y un gasto inducido de 339.491 euros y el resto ha sido canjeado en establecimientos destinados a servicios, con un gasto inducido de 102.974 euros.

De los 201 locales que han participado, 192 han canjeado los cien bonos disponibles; 4 han canjeado entre 50 y 99; 3 han canjeado entre 15 y 49 bonos, y dos establecimientos no han canjeado ninguno de cuantos tenía disponibles.

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