2022/10/04
BakQ, identifikazio elektronikorako bitartekoa Herritarrentzako Arreta Zerbitzuaren bidez eskatu ahal izango da - BakQ, el medio de identificación electrónica se podrá solicitar a través del Servicio de Atención Ciudadana
BakQ, identifikazio elektronikorako bitartekoa Herritarrentzako Arreta Zerbitzuaren bidez eskatu ahal izango da
Santurtziko Udalak, Herritarrentzako Arreta Zerbitzuaren (HAZ) bidez, Izenperen BAKQ identifikazio elektronikorako bitartekoa lortzeko aukera ematen duen zerbitzu berri bat jarri du martxan. Horrela, hemendik aurrera, santurtziarrek erraz eta doan lortu ahal izango dute identifikazio elektronikoko ziurtagiri hori, eta horrekin hainbat izapide telematiko egin ahal izango dituzte Osakidetzaren egoitzetako webgune elektronikoetan, hala nola osasun-karpeta kontsultatu ahal izateko, Eusko Jaurlaritzarenean eta Bizkaiko Foru Aldundiarenean, errenta-aitorpena egiteko. Gainera, Udalaren egoitza elektronikoaren webgunean, instantzia orokorrak egin ahal izango dira, erroldatze-ziurtagiria momentuan eskuratu edo tasen eta zergen ordainagiriak kontsultatu.
16 urtetik gorako pertsona fisikoek bakarrik eskatu ahal izango dute BakQ, eta posta elektronikoko helbide bat eta telefono mugikor bat adierazi beharko dira ondoren zerbitzua erabiltzeko balioko duen pasahitza jasotzeko. Interesa duten pertsonek tramitatu ahal izango dute Herritarrentzako Arreta Zerbitzuan, 09:30etik 14:30era, berariazko mahai batean.
BakQ, el medio de identificación electrónica se podrá solicitar a través del Servicio de Atención Ciudadana El Ayuntamiento de Santurtzi a través del Servicio de Atención Ciudadana (SAC), pone en marcha un nuevo servicio que permite obtener el medio de identificación electrónica BAKQ de Izenpe. Así, a partir de ahora, las y los santurtziarras podrán obtener de forma sencilla y gratuita este certificado de identificación electrónica con el que podrán llevar a cabo diferentes trámites telemáticos en las páginas web electrónicas de las sedes de Osakidetza, como por ejemplo para poder consultar la carpeta de salud, en la del Gobierno Vasco y en la de la Diputación Foral de Bizkaia para hacer la declaración de la renta. Además, en la página web de la sede electrónica del Ayuntamiento, se podrán realizar instancias generales, obtener el certificado de empadronamiento al momento o consultar los recibos de tasas e impuestos.
Sólo podrán solicitar BakQ las personas físicas mayores de 16 años y se necesitará indicar una dirección de correo electrónico y un teléfono móvil para posteriormente recibir la contraseña que servirá para utilizar el servicio. Las personas interesadas en obtenerla podrán hacerlo en el Servicio de Atención Ciudadana, en horario de 9:30 a 14:30, en una mesa específica para su tramitación.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario