2022/10/04

Santurtzik 2023ko lehen seihilekoko txandak zozketatuko ditu Mamariga Kulturguneko eta Kabiako ludotekak erabiltzeko - Santurtzi sortea los turnos del primer semestre de 2023 para usar las ludotecas de Mamariga Kulturgunea y de Kabia



Santurtzik 2023ko lehen seihilekoko txandak zozketatuko ditu Mamariga Kulturguneko eta Kabiako ludotekak erabiltzeko

Santurtziko Udalak datorren astelehenean, urriaren 17an, irekiko du Mamariga Kulturguneko eta Kabiako ludoteketako urtebetetze-ospakizunetarako plazak zozketatzeko epea, 2023ko lehen seihilekokoak, hau da 2023ko urtarrilaren 2tik ekainaren 30era bitartean, 3 eta 11 urte bitarteko haur eta txikienentzat, biak barne.

Izena emateko epea urriaren 17an, astelehena, hasiko da eta urriaren 28an, ostirala, amaituko da udalerrian erroldatuta dauden pertsonentzat. Pertsona horiek plaza erreserbatu nahi duten ludotekan aurkeztu ahal izango dute eskabidea, eta azaroaren 22an egingo da zozketa (11:00etan Casa Torre jauregian). Egun horretan bertan jarriko dira zozketako zerrendak webgunean eta ludoteketan.

Interesa duenak honako ordutegi hauek izango ditu plaza eskatzeko: Kabian, astelehen, asteazken eta ostiraletan 16:05etik 16:55era eta astearte eta ostegunetan 20:05etik 20:55era; Mamariga Kulturgunean, berriz, astelehenetik larunbatera, 10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 20:45era.

Horren ostean, azaroaren 23tik abenduaren 2ra bitartean, erreserbaren kuota ordaindu beharko dute, eta plaza librerik geratzen bada, abenduaren 12tik 21era bitartean, zozketan plazarik jaso ez duten eta erroldatuta dauden pertsonek parte hartu ahal izango dute; izan ere, 26tik aurrera, plazak eskuratu ahal izango dituzte, bai erroldatuta daudenek, bai erroldatu gabe daudenek.

Azkenik, Kabian uzten diren txandak astelehenetik ostiralera arratsaldez izaten dira, eta larunbat eta igandeetan, goizez zein arratsaldez. Bestalde, Mamariga Kulturgunean astearte, ostegun eta ostiral arratsaldeetan eta larunbat eta igandeetan goizez edo arratsaldez alokatu daiteke. Gogoratu behar da txanda bakoitzeko alokairuaren prezioa 15 eurokoa dela Santurtzin erroldatuta dauden pertsonentzat, eta 32 eurokoa erroldatuta ez daudenentzat.

Santurtzi sortea los turnos del primer semestre de 2023 para usar las ludotecas de Mamariga Kulturgunea y de Kabia

El Ayuntamiento de Santurtzi abrirá el próximo lunes día 17 de octubre el plazo para sortear las plazas para la celebración de cumpleaños de las ludotecas de Mamariga Kulturgunea y Kabia, de cara a las cesiones del primer semestre del año 2023, entre el 2 de enero y el 30 de junio de 2023, para los más pequeños y pequeñas de 3 a 11 años, ambos inclusive.

El plazo de inscripción comenzará el lunes 17 de octubre y finalizará el viernes 28 de octubre para las personas empadronadas en el municipio, quienes podrán presentar su solicitud en la ludoteca en la que quieran reservar plaza, de cara al sorteo que tendrá lugar el próximo 22 de noviembre (a las 11.00 horas en Casa Torre Jauregia). Ese mismo día se colgarán las listas resultantes del sorteo, tanto en la web como en las ludotecas. El horario en el que la persona interesada puede acceder a solicitar plaza, y posteriormente a pagar si ha sido agraciada, es en Kabia los lunes, miércoles y viernes de 16.05 a 16.55; martes y jueves, de 20.05 a 20.55 horas. Por su parte, en Mamariga Kulturgunea, será de lunes a sábado en horario de 10.00 a 14.00 horas y de 16.00 a 20.45 horas.

En los días posteriores, del 23 de noviembre al 2 de diciembre, deberán proceder al pago de la cuota de la reserva y si quedaran plazas libres, del 12 al 21 de diciembre podrán optar a ellas las personas empadronadas que no hayan sido agraciadas en el sorteo; ya que, a partir del 26, podrán acceder a las plazas tanto personas empadronadas como no empadronadas.

Por último, los turnos que se ceden en Kabia son de lunes a viernes por la tarde, y los sábados y domingo, tanto de mañana como de tarde. Por su parte, en Mamariga Kulturgunea se puede alquilar los martes, jueves y viernes por la tarde, y los sábados y domingos por la mañana o por la tarde. Caber recordar que el precio de alquiler por turno será de 15 euros para personas empadronadas en Santurtzi y de 32 euros para quienes no lo estén.

No hay comentarios:

Publicar un comentario